Tuesday, August 4, 2009

Seorang Aku

"Memadai aku merasai mulia bahawa Engkau sebagai Tuhan bagiku dan memadailah aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagi-Mu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai maka berilah aku taufik bagi apa yang Engkau cintai" Seorang AKU adalah FITRAH.. Menjadi AKU adalah HAKIKI.. Menolak AKU adalah DOSA.. AKU adalah NYATA.. Jadi AKU itu bukan MINTA.. Jadi AKU itu bukan PAKSA.. AKU itu adalah RAHMAT.. AKU itu adalah CINTA.. Jadilah AKU yang DIA CINTA.. Jadilah AKU yang CINTA DIA.. Dibenci AKU MUSIBAH.. DICINTA aku BAHAGIA.. TUHAN jadikan AKU itu CAHAYA.. Jadikan AKU itu JALAN.. AKU itu tidak akan DERITA.. Disuluh Dipandu ke SYURGA NYATA..



Sedarlah.... KITA hidup atas dunia atas dasar islam. KITA hanya hidup di dunia dengan KASIH & SAYANG ALLAH. KITA dijadikan olehNYA sebagai khalifah yang ditugas untuk mendokong syariah agamaNYA. KITA hanya ada seorang UTUSAN yang telah menyampaikan apa yang KITA wajib kita sampaikan sesama KITA.

No comments:

Post a Comment